השקת ה-CT6 היא הזדמנות עבור היבואנית UMI לשנות אסטרטגיה בתחום היוקרה, כאשר היא מקימה לראשונה חטיבת יוקרה נפרדת אשר תשרת את קאדילק כמו גם את מותגי מזראטי ופרארי הנמצאים תחת המטריה של חברת 'אוטו איטליה' הנמצאת כעת בשליטת UMI. מהלך זה הוא צעד ראשון במטרה לבסס את קאדילאק בישראל כמותג יוקרה גדול, עם יעד מכירות של 500 מכוניות בשנה.
ה-CT6 לא אמורה להיות המכונית הנמכרת ביותר של קאדילאק בישראל, אך יש לה מטרה לא פחות חשובה והיא לקבע את תדמית המותג וליצור בסיס של קהל לקוחות. לשם כך היא ממוצבת על התפר שבין קטגוריית מכוניות הסאלון (כדוגמת מרצדס E קלאס) לבין קטגוריית מכוניות הפאר (כדוגמת מרצדס S קלאס(, שמחיר המכונית עומד על 550 אלף ש"ח תחרותיים יחסית, שכן לפחות מבחינת מידות ומרווח פנים, ה-CT6 שייכת לליגה של מכוניות הפאר, עם אורך כולל של 518 ס"מ ובסיס גלגלים של 310 ס"מ.
ה-CT6 מגיעה ברמת אבזור אחת גבוהה למדי, הכוללת בין היתר לוח מחוונים בעל תצוגה משתנה, פנסי LED קדמיים, הגה מחומם מתכוונן חשמלית, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם אוורור וחימום, חימום למושבים האחוריים, מערכת חניה אוטומטית, ריפודי עור, גג שמש חשמלי כפול וחישוקים בקוטר "19. גם אבזור הבטיחות עשיר למדי וכולל התרעת התנגשות עם בלימה אוטונומית, זיהוי עצמים בשטחים מתים, מערכת שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה ותאורת אור גבוה אדפטיבית.