הטור של 2014 יעמוד בסימן 100 שנים למלחמת העולם הראשונה. לאחר שלושה ימים מישוריים בבריטניה (לידס, שפילד ולונדון), יעברו הרוכבים את התעלה ליבשת, כאשר הקטע ה-5 הוא המדובר ביותר בשבוע הראשון. הוא מתחיל באיפרה, אחד מאזורי הקרבות המפורסמים של המלחמה הגדולה, ומסתיים בארנברג, וכולל 9 שלבים של אבנים מרוצפות (15.4 ק"מ).
זהו הקטע הכי מועד לפורענות שהרוכבים הבכירים, קרי כריס פרום ואלברטו קונטאדור, הכי חוששים ממנו, לאחר ההתרסקות המפורסמת של פרנק שלק ב-2010.
סוף השבוע כולל גם את רכס ההרים הראשון (מתוך שלושה!) בטור של 2014: הרי הווז' שבצפון מזרח צרפת. הקטע ה-8 יסתיים בטיפוס קיר (1.8 ק"מ, מעל 10% שיפוע) במאוזלאן. לאחר מכן הרוכבים יעלו על הגוס-פייר והקטע ה-10, שיכלול 7 טיפוסים, יסתיים ב-לה פלאש דה בל פילס, היכן שכריס פרום, האלוף המכהן, זכה בקטע ב-2012. רכס הרים השני, יגיע בסוף השבוע השני - האלפים. הפעם הרוכבים יטפסו את השאמברוז (קטע 13) ליד גרנובל ויגיעו גם לאתר הסקי ריזול (14). בדרך לשם, הפלוטון יעלה ל-נקודה הגבוהה ביותר של הטור - הקול איזואר - שמתנשא לגובה של 2360 מטרים מעל פני הים.
הגראן פינאלה יהיה בפירינאיים - שם יגלשו ל-באנייר דה לושון (קטע 16), ויעלו את ה-סנט לארי סולאן (17), כאשר קטע 18 יכול להיות קריטי במיוחד משום שהוא מסתיים בפסגת ההוטוקאם. בדרך לפסגה יעברו הרוכבים בקול דה טורמאלה המפורסם. קטע 20 יאופיין ברכיבה אישית נגד השעון מברגרה לפריגו ויכלול 54 ק"מ שבסיומם נדע מי יגיע עם החולצה הצהובה לפאריז, ביום למחרת.