בשבועות הקרובים נעלה כמה סירטונים על ההבדלים בין 26 ל 29 ונראה מה היתרונות של כל גודל גלגל
ועכשיו קצת היסטוריה, בשנת 2006 גרי פישר התחילו לדבר על זה זה שיש להם גלגל חדש, מאז הפופולריות של ה 29 הולכת וגדלה. בשלבים הראשונים רבים לא האמינו בענין הזה של הגדלת הגלגל ואפילו היתה בעיה באספקת צמיגים ל 29. הבסיס אגב היה דגם שפותח בכלל לרכיבה בשלג ומשם זה המשיך והתגלגל לאופני הרים
היום ה 29 הולך ותפוס תאוצה ממש כמו הגלגל עצמו והשוק המציא עצמו מחדש. רבים אומרים שזה גימיק מכירתי של היצרנים , להביא לשוק מוצר חדש ולשכנע את כולם לעבור אליו, קשה להתווכח עם זה ועוד יותר קשה להתווכח עם אלו שעברו לגלגל הגדול יותר. כמו אנשובי או שאתה אוהב את זה או שאתה שונא. אין באמצע ..
בסדרת הכתבות שלפננו האנגלים לקחו שני זוגות אופנים אחד בכל גודל ובדקו מה ההבדלים הפיזקליים ברכיבה והראו לנו את הנתונים בוידאו. חשוב להדגיש שכתבות אלו מתעלמות מאיכות המפרט סוג הבולם רוחב כידון ועוד אלמנטים שמשפיעים על עבירות מהירות וכוח מתפרץ ההתמקדות כאן היא רק בגודל, קובע או לא קובע ...
מה שנשאר לנו זה לראות את הוידאו, ללכת לחנות הקרובה, לקחת זוג אופני מבחן ולהחליט.
אנחנו במערכת מאוד אוהבים 29 ומאוד אוהבים 26 ולמרות ששני הגלגלים עושים היום הכל לפעמים מתחשק לגוון לא ...
אם אתם צלמים / בלוגרים/ אנשי מקצוע שאוהבים לכתוב על ובשביל אופניים נשמח להכיר אתכם, שלחו מייל ותתקבלו אצלנו במערכת בברכה