ברצלונה היא הקבוצה האהודה ביותר בישראל, כאשר הביקור בקאמפ-נואו מושך גם נשים, שנהנות לשלב משחק כדורגל יחד עם ביקור בעיר התוססת. המועדון הבינלאומי השני מבחינת הפופולריות שלו בארץ הוא ריאל מדריד.
לכן אין זה מפתיע כי הסופר-קלאסיקו, המפגיש את שתי היריבות של ספרד, הפך לאטרקציה תיירותית מן המעלה הראשונה עבור ישראלים רבים.
השנה נראה כי הטירוף מטפס לשיא חדש. ב"צבר ספורט", המשווקת חבילות למשחק, מדווחים על עלייה חדה של 35 אחוז במכירת הכרטיסים לעומת שנים קודמות. בחברה אף פועלים לרכוש חדרים וכרטיסים נוספים מספקים ספרדיים כדי לעמוד בביקושים הגדולים בישראל.
לפי הערכות גורמים בענף התיירות, כאלף ישראלים צפויים להגיע לסוף שבוע בברצלונה בעוד כשבועיים כדי לצפות בהתמודדת בין בארסה לריאל, שאמורה להיערך ביום ראשון, 28 בחודש.
הסופר-קלאסיקו נחשב למשחק הכדורגל היוקרתי בעולם ומחירי החבילות נעים בין 1,399 יורו לחבילת בסיס ועד ל-2,399 יורו לחבילת פרימיום הכוללת שלושה לילות במלון 5 כוכבים וכרטיסים לאורך המגרש.
למי שירצה לשדרג את הנסיעה, קיימות גם חבילות מיוחדות החל מ-5,000 יורו הכוללות כרטיסים לתא הכבוד לצד שחקני עבר ומאמנים בשילוב עם אוכל ושתייה חופשית במהלך המשחק.
"העלייה בכמות הישראלים שמגיעה למשחקי הסופר-קלאסיקו קשורה לפופולאריות הגוברת של ליגת האלופות בישראל", אומר איציק משיח, מנהל מותג "צבר ספורט".
"בשנים האחרונות אנו עדים למגמה חדשה במסגרתה גם זוגות נשואים טסים יחד למשחקים, בניגוד לשנים קודמות בהם משחקי כדורגל גדולים היו נחלתם של חבורות גברים או אבות ובנים".