בהתאחדות לכדורגל מודעים לבעיית העידוד וכמות הצופים במשחקי הנבחרת ואינם מתעלמים מהביקורת בעניין היחס לאוהדים. בהתאחדות הבינו, שכדי שהנבחרת תצליח צריך בסיס אוהדים איתן ומגובש, שיחוש הזדהות וקרבה עם השחקנים.
ביום רביעי הקרוב (8 בספטמבר) תערוך ההתאחדות השקה מחודשת של מועדון האוהדים 'גול', במטרה לאגד את אוהדי הכדורגל בישראל. ההצטרפות מזכה את המצטרפים בפעילויות ייחודיות, הנחות והטבות, כולל האפשרות לטוס עם הנבחרת למשחקי החוץ במוקדמות היורו, עבור אלה שיזכו בהגרלה. בהיעדר מועדון אוהדים רשמי לנבחרת, מועדון 'גול' מהווה אלטרנטיבה.
מי שיצטרף למועדון 'גול', בעלות של 9.90 שקל לחודש, יקבל כרטיס מגנטי ויזכה כאמור בהטבות שונות, כגון 20 אחוז הנחה בחנויות חברת אדידס. 'גול' הוא מועדון אוהדים המופעל על ידי ההתאחדות שהוקם לפני שנה, אך עדיין לא הצליח להתרומם. בהתאחדות פועלים לשדרוגו ולהפיכתו לאטרקטיבי בעיני אוהדי הכדורגל, בעיקר הצעירים שבהם.
לצורך מטרה זאת בכוונת ההתאחדות לשתף פעולה עם חברת PMI, יצרנית ומשווקת אלבום המדבקות 'סופרגול' בקרב ילדים ונוער. האלבום, המאפשר איסוף מדבקות של כל שחקני ליגת העל בכדורגל, יושק בשבועות הקרובים, זו השנה ה-14, ויכלול מודעות פרסומת מטעם ההתאחדות, הקוראות לעודד את הנבחרת ולהצטרף למועדון האוהדים גול.
בין ההטבות למצטרפים למועדון האוהדים 'גול': פד לעכבר עם לוח שנה הכולל את משחקי ליגת העל והנבחרת לשנה הקרובה, מפגשים עם השחקנים ועדכונים על הפעילויות השוטפות.