הגירעון התקציבי של ברצלונה מביא את המועדון הקטאלוני לשקול בחיוב אופציה של פרסום שם ספונסר על החולצות, לראשונה בתולדות המועדון.
בשנים האחרונות מפרסמת בארסה בהתנדבות על גבי חולצות השחקנים את יוניס"ף, ארגון הילדים של האו"ם, אך הצעה מפתה במיוחד עומדת להביא לסופה גם את הרוח ההתנדבותית הידועה של ברצלונה.
לפי הפרסומים בספרד, ההצעה הפרסומית של החברה, שטרם נודע זהותה, הינה הגבוהה בכל הזמנים. לפי ההצעה, בארסה תקבל 25 מיליון יורו לעונה על פרסום לוגו החברה על החולצה מלפנים, 12 מיליון נוספים על פרסום בגב החולצה ועוד 12 מיליון יורו בהנחה ששם החברה יופיע גם על מכנסי 11 המופלאים. סך הכל- קרוב ל-50 מיליון יורו.
אם וכאשר עסקה כזאת אכן תיחתם, יהיה זה הסכם הספונסר הגבוה ביותר אי פעם לקבוצת כדורגל. עד כה התואר הזה היה שייך למנצ'סטר יונייטד שחתמה בשנה שעברה על הסכם ספונסר לארבע שנים עם ענקית ההשקעות האמריקאית AON תמורת 20 מיליון ליש"ט לעונה. ליברפול השוותה שיא זה כשחתמה על הסכם דומה עם הבנק 'סטנדרד צ'ארטרד'.
יוניס"ף כבר הודיעה כי תקבל כל החלטה של ברצלונה בהבנה, בשל המצב הכלכלי הרעוע של המועדון. בכל מקרה, גם במקרה של הסכם חסות ימשיך שם הארגון להופיע, גם אם בצורה צנועה יותר, על מדי אלופת ספרד.
ביולי השנה דיווחה חברת רואי החשבון 'דלויט' כי ברצלונה נמצאת בגירעון של 442 מיליון יורו, עם הפסד שיא בשנה החולפת של 70 מיליון יורו. למרות ההתבססות על שחקני בית, הקבוצה הקטאלונית הוציאה לא מעט על רכש, כולל תשלומים על בעל השכר הגבוה ביותר בעולם הכדורגל אשתקד, זלאטן איברהימוביץ'.
בנוסף, בארסה הוציאה סכום נכבד על תמלוגי פרמיות בשנתיים האחרונות. כמו כן, עלו טענות על ניהול בזבזני וכושל של הנשיא לשעבר חואן לאפורטה, שלפי הטענות צ'יפר את מקורביו, בין היתר בטיסות ובכרטיסים להופעות, על חשבון המועדון. הנושא נידון בימים אלה בערכאות משפטיות בספרד.