אחרי שההתאחדות סגרה עם גוף שידור שרכש את הזכויות למשחקי הבית של נבחרת הכדורגל של ישראל, נותר רק לדאוג למלא את האיצטדיון.
בינתיים, לא נרשמו מהלכי שיווק גדולים ולמרות שהמשחק הראשון בקמפיין מוקדמות היורו יתקיים בעוד פחות משלושה שבועות, נראה שבהתאחדות לכדורגל לא ממהרים.
בניגוד לעבר, הפעם אין גוף מסחרי גדול שירכוש כמות נכבדה של כרטיסים ומנויים ויוריד מהעול של ההתאחדות. למכרז שהוציאה ההתאחדות על הזכות לשיתוף פעולה מסחרי הגישו שניים, הבנקים לאומי ודיסקונט, אך אלה החליטו לבסוף לרדת מהרעיון.
מי שנותר במערכה הוא משרד הכרטיסים הדרן, שלאחר 20 שנה מחליף בתפקיד את 'לאן'. בהדרן לא מציעים מבצעים מעוררי תיאבון ובשלב זה ניתן לרכוש מנויים בלבד, כאשר כרטיסים בודדים יופצו רק בהמשך.
כרטיסי מנוי לחמשת המשחקים בשערים 11-12 עולים 385 שקלים ואילו מחיר למנוי בשערים 2-3 הוא 605 שקל. נכון לעכשיו, הקהל לא מתנפל על הכרטיסים, אך אין ספק כי בשבוע הבא, עם חזרתו של היו"ר אבי לוזון מחו"ל, ההיערכות השיווקית תעבור להילוך גבוה וההתאחדות תפעל במרץ להחדיר לתודעת אוהדי הכדורגל כי המשימה הפעם אפשרית וחשוב לבוא ולעודד את הנבחרת, גם במשחק קל על הנייר כמו נגד מלטה, בפתיחת הקמפיין ב-2 בספטמבר.
גוף כלכלי אחד שכבר הביע ביטחון ואמונה בהצלחת נבחרת הכדורגל של ישראל הוא חברת הביטוח AIG.
"אני אופטימי, הייתי באימון, יש אווירה טובה. אם לא הייתי אופטימי לא הייתי הולך על זה", אומר אורי קליין, סמנכ"ל השיווק של AIG, ששילמה עבור הסכם החסות להתאחדות 2.5 מיליון שקל לתקופה של שלוש שנים.
על השאלה מה הביא את חברת הביטוח לתמוך בנבחרת עונה קליין: "זה עוזר לנו להגיע לכל העם בצורה קלה יותר". הוא מבטיח פעילויות שיווקיות במשך הקמפיין, כולל הקרנות המוניות לציבור האוהדים הישראלי. כמו כן, החליטו בחברה לשלוח 11 מעובדי החברה למשחק החוץ ביוון, 'נבחרת AIG, שתצא להתמודדות יחד עם הנבחרת הלאומית.
גם חברת אדידס גאה לתמוך בנבחרת. חברת מוצרי הספורט מגרמניה עיצבה סט תלבושות חדש עבור הנבחרת לקמפיין הנוכחי, כולל נעליים מיוחדות וקלות במיוחד, במשקל של פחות מ-160 גרם.