חברת SPORTFIVE, המשווקת את משחקי ליגת העל ונבחרת ישראל בכדורגל, פונה לראשונה לשווק מוצר מתחום הכדורסל. החברה תפנה למגזר העסקי בארץ כדי לגייס כספים ולקדם את טורניר ההכנה לאליפות אירופה בכדורסל בהשתתפות נבחרת ישראל עם עומרי כספי ושאר כוכבי הנבחרת בכחול-לבן מול נבחרות רוסיה ופולין.
ספורטפייב מציעה סך הכל שבע חבילות פרסום המיועדות לשבעה מפרסמים שונים, כאשר מחיר החבילה עמד על כמה עשרות אלפי שקלים. סך הכל מצפים בספורטפייב לגייס כ- 750 אלף שקל.
בדרך כלל טורנירי הכנה לקראת אליפויות אירופה מקיימת ישראל ביוון, קפריסין או במיקום הקרוב למארחת האליפות. הפעם בחרה ישראל לקיים לראשונה את טורניר הקדם בהיכל נוקיה.
הוא ייערך בין התאריכים 22 עד ה-24 באוגוסט. המשחקים מהיכל נוקיה יועברו בשידור ישיר בערוץ 1 וצפויים לעורר עניין, גם בשל בואם של צמד כוכבי ה-NBA הרוסים, אנדריי קירילנקו (יוטה ג'אז) וטימופיי מוזגוב (ניו יורק ניקס) והן בשל ההזדמנות לראות מקרוב את נבחרת ישראל, רגע לפני היציאה לאליפות בליטא.
ספורטפייב מתכוונת לצאת בקמפיין שיווקי למערך העסקי בו תציע לחברות להשתלב בטורניר באמצעות רכישת חבילות חסות הכוללת פרסום, קידום מכירות ויחסי ציבור. הקמפיין השיווקי יציע למפרסמים אפשרות ליהנות מאירוח VIP יחודי במהלך המשחקים אשר יכלול אירוח בתא מוזמנים, קוקטייל ומפגש עם כוכבי הנבחרות.
Israel SPORTFIVE הינה נציגות מקומית של חברת שיווק הספורט הגדולה באירופה. החברה משמשת כחברת השיווק של התאחדות הכדורגל ועוסקת במכירת זכויות השידור לערוצים המשדרים וכן מלווה את נבחרת ישראל בכדורגל בגיוס חסויות.