חזרתה של קללת ג'ילט? החברה האחראית למותג הגילוח המוביל בעולם, קונצרן מוצרי הצריכה 'פרוקטר אנד גמבל', הודיעה כי לא תחדש את חוזה הספונסרשיפ שלה עם שחקן הגוף שהסתבך בשנה החולפת במספר שערוריות מין, טייגר וודס, האיש העשיר בעולם הספורט.
החוזה של וודס עם ג'ילט מסתיים בסוף השנה ובחברה החליטו שלא להאריכו. ג'ילט מצטרפת בכך לשורה של מפרסמים, כגון גטורייד, אקסנצ'ר ו-AT&T, שהחליטו לזנוח את שחקן הגולף. בנוסף לפגיעה בתדמיתו בשל בגידותיו באשתו ישנה בשנה האחרונה ירידה תלולה בכושרו.
וודס לא חזר ליכולתו הטובה על המגרשים מאז תקופת הפגרה שנטל, כחצי שנה, על מנת לטפל בבעיית ההתמכרות שלו למין.
יש הרואים בקמפיין הספורטיבי שעשתה ג'ילט לפני כשנתיים מעין קללה שפגעה בשלושת הכוכבים שהשתתפו בו - תיירי הנרי, רוג'ר פדרר וטייגר וודס.
מספר שבועות לאחר השקת הקמפיין, תדמיתו של הנרי נפגעה אנושות בשל השימוש בידו במשחק הפלייאוף המפורסם על ההעפלה למונדיאל, מול אירלנד. מרגע זה הקריירה של הצרפתי היתה בירידה ולאחר שהתקשה להשתלב ברוטציה של ברצלונה, העדיף להצטרף לליגה האמריקאית.
שבועות ספורים לאחר מכן גם פדרר התחיל לסבול ממזל רע, חלה במחלה מסתורית ואיבד מהחדות והברק שאפיינו את הטניס שלו, איבד את המקום הראשון בעולם והתדרדר למספר שלוש בדירוג, עד לשיפור מסויים שהפגין השנה. על התקופה הקשה בחייו של וודס כבר נכתב כמעט הכל.
יש להדגיש כי סופרסטאר ספורטיבי אחר שמפרסם את ג'ילט, ליאו מסי, עדיין לא נפגע מנחת זרועה של הקללה המסתורית.
מי שלא זנחה את וודס זאת חברת נייקי, ששמה נקשר בקיץ האחרון לקללת קמפיין המונדיאל. ענקית האופנה הפיקה לקראת אליפות העולם סרטון פרסומת מרהיב, שכל הכדורגלנים שהשתתפו בו - וויין רוני, דידייה דרוגבה, פאביו קנבארו ופרנק ריברי - נכשלו בדרום אפריקה. כדורגלן נוסף שהופיע בפרסומת, רונאלדיניו, כלל לא הוזמן לקחת חלק בסגל ברזיל.