שבועיים ויומיים לפני פתיחת הקמפיין של נבחרת הכדורגל של ישראל במוקדמות אליפות אירופה, נראה שהמערך השיווקי בהתאחדות התעורר סוף סוף.
בימים האחרונים לא חייבים ללכת לים או למסעדות הכשרות בעיר כדי להיתקל בפרצוף צרפתי אדמדם. דיוקנו של מאמן הנבחרת לואיס פרננדז נשקף מכל פינה. קרוב ל-500 שלטי חוצות הקוראים לקהל לבוא ולעודד הוצבו ברחבי הארץ, בדגש על איזור המרכז ובמיוחד רמת גן, משכנו של האיצטדיון הלאומי, בו כמובן תארח הנבחרת את כל משחקיה, ביניהם גם את המפגש הפותח מול מלטה.
את הקמפיין הפרסומי הגתה ההתאחדות בעצמה ללא משרד פרסום, מה שהקטין משמעותית את העלויות. רק יום צילומים עם פרננדז וסלוגן פשוט, ללא קריאייטיב נוצץ ומסובך. קרוב לחצי מיליון דולר תשלם ההתאחדות על השלטים, שיזכירו לכל מי שצריך בשבועיים הקרובים כי בלי תמיכה הנבחרת לא תצליח.
הערב (שלישי) צפוי ערוץ 10 להעלות לראשונה פרומואים לקמפיין הנבחרת, שמשחקי הבית שלה במוקדמות היורו ישודרו בערוץ. במקביל תצא ההתאחדות בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, אך גם כאן תעשה זאת בחסכנות המירבית, באמצעות בארטרים, עסקאות חליפין בין הצדדים, ללא תשלום.
לאחר שבמשך מספר שבועות נמכרו מנויים בלבד, הופצו בשבוע שעבר גם כרטיסים בודדים למשחק מול מלטה. מחיר כרטיס כניסה לשערים 11-12 הוא 88 למבוגר ו-44 לחיילים ונוער. כרטיס לתא המוזמנים עולה 330 שקלים ועבור המושבים בשערים 2-3 ישלמו האוהדים 132 שקלים, אך בשלב זה לא ניתן לרכוש כרטיסים ליציעים אלה, בשל הינתן עדיפות למנויים.
מכירת המנויים לחמשת משחקי הבית בקמפיין נמשכת כסדרה. עד כה נמכרו קרוב לאלפיים מנויים, כך מסרו בהתאחדות.