במנצ'סטר יונייטד לא מפסיקים להשתמש בדרכים יצירתיות על מנת להגדיל את הכנסות המועדון. לאחר הפרסום על הגשת הבקשה מצד השדים האדומים להנפיק את היונייטד בבורסת המניות בסינגפור, מפרסם היום (שני) ה'סאנדיי טיימס' על עסקת ענק שהמועדון עומד לסגור על חסות עבור מדי הקבוצה.
מדובר על סכום שיא עבור עסקת ספונסר משני שיופיע על מדי הקבוצה. יונייטד תיהנה מהכנסה של לפחות 30 מיליון ליש"ט לתקופה של ארבע שנים בתמורה לפרסום לוגו חברת השילוח והלוגיסטיקה DHL על תלבושות השחקנים.
למרות שמדובר בחסות משנית, הספונסר הראשי של תלבושת הקבוצה הוא תאגיד הפיננסים AOL, מדובר בסכום הגבוה מרוב הסכמי החסויות הראשיות של קבוצות הפרמייר ליג. חתימת ההסכם בין יונייטד ל-DHL צפויה להביא לעליית מחירים בעסקאות הספונסרשיפ על מדי הקבוצות באנגליה.
נותנת החסות הראשית של מדי היונייטד, AOL, חתמה בשנה שעברה על הסכם עם היונייטד בשווי 80 מיליון ליש"ט לארבע שנים (20 מיליון לעונה).
יונייטד הגישה בקשה לבורסה בסינגפור למכור כ-30 אחוז ממניות המועדון. הבעלים, משפחת גלייזר, מקווים שהמשקיעים יעריכו את המועדון לפי ערך שווי של 2.4 מיליארד ליש"ט וכך יגייסו עבור השדים האדומים סכום שיאפשר למועדון למחוק את החוב שלו, העומד נכון לחודש מארס על 478 מיליון ליש"ט. הערכות ריאליות יותר מדברות על הנפקה לפי שווי של בין 1.7 ל-2 מיליארד ליש"ט.
כדי לעמוד בתקנות חוקי ההוגנות הכלכלית של אופ"א (פייננשיאל פייר פליי) על היונייטד להפחית את חובותיה באופן דרסטי ובמועדון בונים על הכמות האדירה של האוהדים באסיה, הנאמדת בכ-190 מיליון איש. מנצ'סטר יונייטד נסחרה בעבר בבורסת לונדון, עד כניסת הבעלים האמריקאים ב-2005.