יש שיאמרו שנבחרת אנגליה מספקת לאוהדיה בעיקר סיבות להתאכזב. זה לא מונע מאותם אוהדים להמשיך להחזיק אצבעות, להעלות ציפיות ולבסוף להצטער שהם נולדו, כל פעם מחדש. אך למרות התוצאות החלשות בטורנירים הגדולים, מדובר באחת הנבחרות הפופולריות בעולם, דבר שמושך, כמובן, מפרסמים.
יצרנית הבירה הדנית קרלסברג דיווחה היום (רביעי) על הארכת חוזה החסות עם נבחרת שלושת האריות בשנתיים תמורת שני מיליון ליש"ט. ההסכם יאפשר לקרלסברג זכויות מועדפות בפרסום על צדי המגרש במשחקים בינלאומיים של אנגליה.
ההסכם בין הדנים להתאחדות האנגלית נחתם יום לאחר שמתחרה משמעותית של קרלסברג בשוק מותגי הבירה, חברת באדווייזר האמריקנית, חתמה על חוזה כנותנת חסות ראשית לגביע האנגלי. כאשר שווי ההסכם עם באדווייזר עומד על שמונה מיליון ליש"ט בשנה.
כמובן שההתקשרות עם מותג הבירה המתחרה מארצות הברית הרגיז מאוד את הדנים, שנמצאים בשותפות עסקית עם ההתאחדות האנגלית מאז 1995. למען האמת, הרומן של קרלסברג עם הכדורגל הבריטי החל שלוש שנים קודם לכן, בחוזה חסות לליברפול.
כעת יהפוך וומבלי לאצטדיון מריבה בין שתיים מיצרניות הבירה הגדולות בעולם. במשחקי הנבחרת יופיעו שלטי קרלסברג ואלו ייעלמו במשחקי הגביע ויוחלפו על-ידי סמלי באדווייזר.
משווקת מותג באדווייזר, אנהאוזר-בוש, היא חברת הבירה הגדולה בעולם, שמקורה בבלגיה. את 2010 היא סיימה עם הכנסות של 36 מיליארד דולר ורווח נקי של ארבעה מיליארד דולר. קבוצת קרלסברג, הנחשבת לרביעית מבין יצרניות הבירה בעולם, הסתפקה בהכנסות של 11 מיליארד ורווח נקי של כמיליארד דולר.