מגרש החניה שצמוד למשרדי מכבי תל אביב ברחוב הירקון גדוש עד אפס מקום, בפנים עסוקות נציגות המכירות בשיחות טלפון עם לקוחות. כל זה – כשאין אף משחק כדורסל מתוכנן לצהובים לשלושת החודשים הקרובים.
מעל ל-4,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם בהיכל נוקיה בעונה הבאה, כאשר עד ה-13 ביולי תישמר לבעלי המנויים אופציה לחדש את המנוי שלהם מהעונה הקודמת. עדיין לא ברור מה מצב הסגל לעונה הקרובה, ובקבוצה לפחות מתעודדים מהעובדה שנוקיה צפוי להיות סולד-אאוט גם השנה.
"קצב מכירת המנויים זהה לתקופה המקבילה בשנה שעברה", מציין בחיוך אורן עטר, מנהל המכירות של הקבוצה. ויש לו סיבה לחייך, מדובר בהישג מרשים. אם בתקופה המקבילה בשנה שעברה מכבי תל אביב הייתה סגנית אלופת אירופה הגאה והסגל שלה כבר היה מגובש, ביוני 2012 מכבי תל אביב עדיין עומדת בפני עתיד לא ברור מבחינת הסגל.
במכבי תל אביב לא מתרגשים מהספקולציות לגבי הסגל לעונה הקרובה, כולל לגבי עתידו של יוגב אוחיון בקבוצה. "לכולם ברור שמכבי תעמיד את הקבוצה הטובה ביותר", מסביר עטר, "וממילא כשאתה קונה מנוי למכבי אתה מבין שאתה חלק משושלת ומותג שגדול יותר מאשר שחקן זה או אחר".
חידושים במועדון: מכירה באינטרנט וכרטיס פלסטיק עם ברקוד
אנשי המשרד של מכבי מציינים בסיפוק גם את המכירה האינטרנטית של המנויים. מעל ל-30% מחידושי המנויים נעשו דרך אתר האינטרנט של המועדון, דבר שהוריד את הלחץ של האוהדים שמגיעים למשרדים או מתקשרים למשרדי המועדון.
חידוש שמציגה הקבוצה לקראת העונה הקרובה הוא כרטיס קשיח עם ברקוד שיחליף את אוגדן כרטיסי הנייר שמלווה את המועדון כבר עשרות שנים. האוהדים התבקשו לבחור אם הם מעדיפים להגיע לכל משחק עם כרטיס, או לבחור בדרך האקולוגית יותר.
יש לציין שבעונה שעברה עלו מחירי המנויים לאור השתתפותה של מכבי תל אביב בליגה האדריאטית. בעונה הקרובה מחירי המנויים נשארו ללא שינוי, חרף עזיבת הליגה, וזאת לאור הגדלת מספר המשחקים בשלב הטופ 16 של היורוליג וביטול הפיינל פור בליגה הישראלית.